Födelsdagstårta

Till min bästa vän som fyllde 18 år igår!

Kommentarer:

1 jossan:

skriven

Nomnom! Så fin.:D

sv: Aw, du som är söt ju!
Det går bra, självklart så sköter jag mej, gör jag ju jämt hihi ;) Fast det är tomt utan dej såklart! Miss ya :(
Jodå, eller idag och igår var han i skolan iallafall. Vet inte om han var så mycket i skolan förra veckan :o Ajdå, tråkigt att höra :/ Är det för att du skaffat ny kille eller?
Grattis till honom förresten, va är det för en pojk? :D Gulligt namn btw, och vilket sammanträffande för min pojk heter ju också Daniel (a) <3

2 ★ E D I T H ★ :

skriven

Så goott :D
Btw skitfin blogg, hur mår du idag? :)
Kraaam!

3 jossan:

skriven

sv; Åh, tack så mycket Hanna! :D

Tur att den var god;) Vad hade du som fyllningar i tårtan? :D

Ja det ska jag hälsa, bra att du trivs! Det är ju det viktigaste :)

Jahaaa, jag vet inte om jag minns att du pratat om honom.Men så kul att det klickade mellan er då!:') Grattis ju!

Min pojk har jag skrivit med sen jag gick i 6an typ, börjades på kamrat,hahah, sen har vi typ skrivit via datorn i perioder i hundra år, sen träffades vi för första gången på sommarlovet 2010 eller 2011, och sen blev vi tillsammans nu hihi:D<3

Kommentera här: