Kycklingwok med nudlar

Kommentarer:

1 Tess:

skriven

Ser väldigt mumsigt ut! :) vad ska du hitta på för kul imorgon?

2 j u l i a:

skriven

jättefina bilder :)
SV; jaa åh jösses så mysigt! du fick mig att längta till julen ännu mer nu haha :D

3 Filippa:

skriven

Suuper fina foton! :) Allt bra annars?
Kolla in min blogg? :)

4 j u l i a:

skriven

SV; jaa verkligen! fast jag har hört att det ska vara slaskväder hela året dock.. det är ju lite mindre bra :/

5 Filippa:

skriven

sv: vad kul! Jadå allt bra med mej med!

Tack så jätte mycket! :)

6 jossan:

skriven

Såg ju smarrigt ut det där ju! Även fast jag inte är sådär jätteförtjust i nudlar just..:O

sv: Ja det var ju tur att du hamnade i en så bra klass som våran hihi ;)

7 Kattis:

skriven

sv: Ja.. :( nej usch vad hemskt!

8 j u l i a:

skriven

Sv: jag vet hatar slask :(

Kommentera här: