Kärnan i äkta vänskap är att tillåta varandra små felsteg.

Tillägnat till min bästa vän.
Jag tror inte att du förstår hur mycket jag älskar dig, och hur mycket jag verkligen behöver dig. Jag vet att jag kan vara dryg och elak, men det är ju inte menat att vara dum. Och det vet du också egentligen, för det har jag talat om jag för dig. För jag menar inget av det elaka som jag har sagt till dig, för du är så himla underbar och du kan få mig att skratta även åt de tråkigaste sakerna, för du kan vända det till något roligt. Jag tycker så himla mycket om att vara med dig, för du får mig att må så bra. Vi har så jävla kul när vi är även fast vi egentligen har så himla tråkigt. Jag har sagt många gånger att du skriker ofta, men jag tycker om dig ändå. Du är också så himla söt jämt, det kvittar till tid på dygnet det är eller hur ofixad och odräglig du anser att du är, för i mina ögon är du otroligt vacker.
Att skratta tills man får ont i magen, tills man tappar andan och tills tårarna sprutar, det är inga som helst problem när jag är med dig!


- Pratar du med mig eller pratar du med en elefant?

HAHAHA, du är bäst Michelle! 

Kommentarer:

1 Michelle:

skriven

Hjärtat du är grym, jag älskar dig så galet mycket min vän!!

Haha, elefant!!! ♥

Kommentera här: