Min tvillingsjäl

Jessica Gustafson. ♥
 
Jag vet inte hur jag ska börja.. Eller jo, jag vill först och främst tacka dig, för allt. För att du finns, och för att du är min. Utan dig vet jag inte vad jag skulle ta mig till, för du är verkligen mitt allt. Jag saknar dig hela tiden när jag inte får vara med dig. Mina tårar bara rinner när jag sitter och skriver nu, för att jag saknar dig så innerligt jävla mycket. Och allt som vi har skapat och varit med om tillsammans.
 
Det värsta jag vet är att bråka med dig, inte för att det händer allt för ofta, men det har hänt. Och jag har varit så rädd dom gångerna, att förlora det bästa jag har. 
 
Det finns ingen som förstår mig så bra som du, ingen som ser mig på det sättet som du ser mig. Du ser min insida när jag mår som sämst, medans andra ser min utsida som ser ut att må bra. Jag behöver dig vid min sida för att orka med min vardag, och nu känner jag att vi är alldeles för långt ifrån varandra.. Det finns inte att förklara hur mycket jag saknar dig, det gör så ont i mig. Och det svider i mitt hjärta när du mår dåligt och jag inte kan vara hos dig.
 
Vi har känt varandra sen barnsben, och det fanns en tid i livet då vi inte umgicks, vi vara bara "vänner" så att säga. Men bortsett från det så har du varit min bästa vän genom alla år, och jag så är oerhört glad för det. Vi har gjort allt tillsammans. Vi har skrattat tills vi inte kunnat andas, gråtit floder, gjort helgalna saker, suttit tysta och låtit tystaden fått tala, pratat konstant om allt och inget. Du är världens bästa, och det kommer du alltid att vara. Du är och kommer förbli min allra bästa vän, min syster, min tvilling. 
 
Du är mitt allt, allra käraste syster.
 

Kommentera här: