Människans bästa vän

Kommentarer:

1 Juliaa:

skriven

fin header :D!

2 Juliaa:

skriven

sv: det var så lite :)

3 SANDRATORN.SE - TÄVLING: BLI MÅNADENS BLOGG!:

skriven

Fina bilder på väldigt fina hundar!

4 SANDRATORN.SE - TÄVLING: BLI MÅNADENS BLOGG!:

skriven

Åh, jag kan tänka mig att de är riktigt duktiga på att föreläsa. Hade jag suttit och lyssnat hade jag också känt mig träffad. Nästan som en AHA-upplevelse säkert. :)

Tack så mycket! :)

5 SANDRATORN.SE - TÄVLING: BLI MÅNADENS BLOGG!:

skriven

De gör ett fantastiskt arbete!

6 SANDRATORN.SE - TÄVLING: BLI MÅNADENS BLOGG!:

skriven

Är du 17 så har du ju faktiskt möjligheten! :) Själv är man en gammal kärring. Men jag ska faktiskt ansöka om att bli volontär nästa gång de öppnar upp sökningen. :)

7 SANDRATORN.SE - TÄVLING: BLI MÅNADENS BLOGG!:

skriven

Jo, visst är det så! :) Förstår vad du menar, hade nog inte heller velat utan att ha någon kompis med mig. :)

Har du haft en bra helg? :)

8 SANDRATORN.SE - TÄVLING: BLI MÅNADENS BLOGG!:

skriven

Näää, vad jobbigt! Det som kliar så förbaskat. KILL THEM!! :)

9 Kaffehörnan:

skriven

Vad underbar fin vove

10 Kattis:

skriven

Åh vilka fina bilder på fina hundar! :D

sv: Vilken tur du haft! Min mamma hon är allergisk mot allt känns det som, nötter, jordgubbar, pollen, gräs, hö, curry, hyacinter, lavandel och så var det något annat..

Kommentera här: