Jag vet vem jag är, när jag är hos dig

 

Kommentarer:

1 MADDISENJ.SE:

skriven

så fina bilder!

2 Jossan:

skriven

Ni har säkert hört det, men ni är faktiskt väldigt lika varandra :o

sv: Ja,det var ett tag sen vi hördes! Nu har min dator varit på lagning ett tag också så jag har inte kunnat blogga heller.:)
Men gud så skönt för dej, avis haha! :D Kommer ni ha mycket praktik och sådär då?:)

3 Michelle:

skriven

Sv: HAHAHA du är jättejättefin ju!! I helgen kör vi jävlarrr ♥

4 jossan:

skriven

sv:Haha, ja jag kan tänka mej det, för ni är ju lika ju! :)

Jaha okej, vi kommer ha typ praktik de 5 sista veckorna på våren,värsta länge haha :o & sen nu 3 i oktober då jag ska till Norge ja :) Ja men det ska bli ganska kul,lite läskigt också..hheeh ;) Men fan va skönt att vara ledig så mycket för dej haha! :D

Ja lätt att jag ska på studentkryssningen, fan va kul ja men då ses vi ju där! :D

5 MADDISENJ.SE:

skriven

Hoppas du haft en fin dag!

6 LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

skriven

Vilka fina bilder!

7 LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

skriven

Svar: Tack så mycket!

8 jossan:

skriven

sv: Haha, så jäkla skönt med halsdukar ju! Myspys! Hahah samma för mej idag då, svinkallt imorse och efter skolan över 20+, haha man svettades ju inte lite ;'D

Jaha okej! Men skönt att ha tre veckors praktik direkt då isåfall ju :)

Nejnej, det är jag, Bea & Josefine + Irma & Sandra ifrån HT som ska åka till ett hotell i Oslo, så får vi bo på hotellet under veckorna :) Josefine ska ju dock servera & jag o Bea i köket :) Sen ska Benjamin & Anna till Asker som också ligger i Norge på ett annat hotell ;)

Jasså? Ja men studentkryssningen tycker jag också känns som ett måste, värsta kul ju :'D Tror inte att alla är sugna i våran klass, så tråkiga, men många tjejer iallafall tror jag, så hoppas på det! :D Men jaha, ofta biljetterna släpps så snart? Det visste jag inte faktiskt :o

9 Kattis:

skriven

SV: Jo eller hur, man ska aldrig säga att det går bra.

Okej, tråkigt att det ska rivas :/

10 jossan:

skriven

sv: Haha nej blä, hellre varmt enda från morgonen än kallt hela dagen haha (a) Fast skönt om man tar på sig en massa kläder såklart och det kan stanna en viss temperatur hela dagen ;)
Haha men oj, ja du kanske vill att vintern ska komma hit fortare än din mamma då.:'D

Haha nej fy, jag börjar bli lite nervös för norge faktiskt. Att jag ska få hemlängtan (brukar iofs inte vara några problem annars, men bara för att jag är i ett annat land) + att dom kanske är jätteelaka & jag inte kommer förstå nånting haha :o

Jaha, nej va tråkigt om ni blir så några :/

11 Eriiza:

skriven

Snygga bilder, med fin kontrast!

12 Johanna L :

skriven

Så fina bilder!

Kommentera här: