Be proud of who you are

Kommentarer:

1 Kattis:

skriven

sv: Ja, jag hatar hälsocentraler, sjukhus, allt sånt! I alla fall när det gäller mig själv.
Vågade inte ringa hälsocentralen själv så mamma gjorde det imorse men hon fick ett spydigt svart tillbaks att jag får allt ta och ringa själv, jag är ju trots allt snart 19 och myndig. Så nu vill jag inte ringa dit när det är en sån satkärring i receptionen :(
Vet inte varför men har lite smått fobi att prata i telefon med okända människor, har alltid varit så..

2 Kattis:

skriven

sv: Tycker det är dåligt bemötande från en hälsocentral, dom borde väl tänka på vad dom säger. Det är ju meningen att dom ska hjälpa folk!

3 Kattis:

skriven

sv: Verkligen inte!

men du då, är allt bra med dig? :)

4 Kattis:

skriven

sv: varför? :/ Vill du prata om det? Om du inte vill skriva det här så kan du ju skriva på fb.
*kram*

5 jossan:

skriven

Jäklar, underbar bild!!

sv: Men alltså kan du inte bara flytta till en lägenhet i Hallsberg? Jättenära & bra :D Med Max?! Asbra!
Fast du kanske vill tillbaka till din gamla skola som mest?:/ Men hur långt är det till din gamla skola ifrån där din mamma bor nu?
Så träligt att du inte mår bra :( Det är inte lätt allt här i världen..<3

6 bexollila.:

skriven

grym BILD !

Vann du chansen att synas på min blogg? - Ny chans direkt! - Missa inte chansen att synas på min blogg - Klättra högre upp på topplistan - http://www.nattstad.se/bexollila?id=5744207

Kommentera här: