1 år

För ett år sen så skapade jag den här bloggen, och det är absolut ingenting jag ångrar. Jag har fått chansen att dela mina foton med er, utveckla mina kunskaper och mitt kreativa tänkande. Det här är verkligen ren glädje, så ofattbart att man kan bli så glad av det här. Jag har fått många kommentarer från nya och gamla bekantskaper om att jag är duktig och det värmer så otroligt.,Jag har även fått chansen att tjäna lite pengar på mina foton och hur kul är inte det? Det är dom där små postiva kommentarerna som gör att jag finner ännu mer glädje i det jag gör, som ger mig mer motivation.
 
Med kameran i händerna och ögat i sökaren, och tillsammans med alla mina fina runt omkring mig som ger mig den styrka som krävs för att lyckas, så är mitt liv fullbordat. 
 
Och tack till alla som vill vara med och ta del av min blogg, utan er så skulle motivation ligga på noll.
 
Glädje & lycka. ♥
 

Kommentera här: