Simply breakfast

Vaniljyoghurt med frysta bär och cornflakes.
 

Kommentarer:

1 Fiffi:

skriven

Tack! Din med :)

2 Kattis:

skriven

Sv: Åh, vet hur det känns, så var jag ofta med min pojkvän ett tag att jag var rädd att han inte tyckte om mig och inbillade mig en massa saker och sånt :/ Men nu är jag säker på honom till 100 % :) (fast är inte säker på mig själv och mina känslor istället..?) Allt blir nog bättre för er nu när skolan börjar! :)
Om du fortfarande skulle må dåligt så finns jag här som stöttande blogg-vän!
Pengar är alltid bra att ha! :)
Jag mår bra men är lite trött och seg hela tiden, tror jag är påväg att bli förkyld eller nånting kanske (?)

(Btw, förlåt för väldigt segt svar men har haft väldigt mycket jobb på senaste, nästan varje dag..!)

3 Kattis:

skriven

sv2: Kul att du är taggad inför skolan! :)
Jasså, flytta? :)

Jodå, jag mår bra, som jag skrev i den tidigare kommenteren :)

4 Annika M Sriwanna:

skriven

gott!

Kommentera här: